Szybki warsztat:Sd.Kfz 182 King Tiger Henschel 1/100 Zvezda-Galeria końcowa.

Witam wszystkich !!!

Tak jak obiecywałem w poprzednim tygodniu, w ramach serii "Szybkiego warsztatu" pojawią się dwa modele. Na pierwszy rzut idzie Królewski Tygrys oczywiście w mojej ulubionej skali 1/100 nie mniej lubianej przeze mnie rosyjskiej firmy Zvezda. Model jest bardzo prosty, więc sama budowa problemów mi nie nastręczyła, bardziej chciałem skupić się na weatheringu. Nie do końca uzyskałem to co chciałem, ale przynajmniej przetestowałem wykonanie kamuflażu typu "ambush" (nie jestem pewien czy to poprawna nazwa). Ogólnie model w pierwotnym założeniu mniej więcej miał odzwierciedlać pojazd w takim malowaniu z 1945 roku. Przy malowaniu kamuflażu korzystałem z patafixu, natomiast zielone plamki wykonałem z pomocą pędzla retuszerskiego 000 (który moim zdaniem i tak był za duży jak na tą skalę). Mimo kilku problemów podczas malowania i weatheringu, całkiem przyjemnie ten model mi się budowało :)

Nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić was do galerii końcowej.

Przy budowie modelu korzystałem
Farby
-Tamiya XF-60 (kolor bazowy)
-Tamiya XF-58 (zielone plamy kamuflaży)
-Tamiya XF-56 (karabiny, gąsienice, lufa)
-Pactra A46 (kolor bazowy gąsienic na wieży)
-Pactra A21 (narzędzia)
-A.MIG 3516 Dust (brudzenie podwozia)
-AK.015 Dust Effects
Sidoluks (lakier błyszczący)
Tamiya 87140 Panel Line Accent Color Dark Brown








Pozdrawiam serdecznie
ModelistConstructor



Komentarze