Front wschodni 1941-1945: Polikarpow I-16 1/48 Eduard-Galeria końcowa.

Witam wszystkich !!!

Po bardzo długim czasie od opublikowania ostatniego zdjęcia warsztatowego, dzisiaj publikuję galerię końcową I-16. Model Eduarda z zestawu Weekendowego wcale takim nie był. O ile problemów nie miałem, ze złożeniem modelu to jednak dużo rzeczy popsułem w trakcie jego malowania. Jest to też ostatni model, który wykonałem, za pomocą wysłużonego już aerografu, na inny sprzęt udało mi się przesiąść, jednak ze stratami, bo przy tym modelu zgiąłem dyszę w aerografie (na szczęście miałem zamiennik). Ogólnie model jest dość przyjemny, lubię sylwetkę tego samolotu, ale sam model niestety będę wspominał źle, gdyż z wykonania nie jestem zbytnio zadowolony. Wyszły mi zbyt duże okopcenia, brudzenie jeszcze muszę poprawić. Od podstaw wykonałem też pasy w kabinie.

Na razie to tyle, osobiście chciałbym skupić się na budowie innych modeli gdyż ten nie był tym w którym przetestowałem nowe techniki. Przeszkody sprzętowe oraz złośliwość rzeczy martwych sprawiła, że model idzie na moją "półkę wstydu" aczkolwiek mam nadzieję, że kiedyś jeszcze takiego Polikarpowa uda mi się wykonać z lepszym efektem.

Przy budowie modelu korzystałem
Farby
-Hataka B128 BLUE LINE A II Green (Protective)
-Hataka B129 BLUE LINE A II Light Blue
-Hataka B078 BLUE-LINE Aluminium (wnętrze,obicia)
-Pactra A46 (opony, śmigło)
-Tamiya XF-56 (karabiny)
Płyny do kalkomani
Mr. Mark Setter
Mr Mark Softer
Sidoluks (lakier błyszczący)
Tamiya 87140 Panel Line Accent Color Dark Brown














Pozdrawiam
ModelistConstructor

Komentarze