Samochód pancerny wz.34 1/72 First to Fight-galeria końcowa.

Witam wszystkich !!!

Dzisiaj króciutko, ale w ramach tego pojawią się dwa modele z wrześniowej serii. Na pierwszy rzut idzie wz.34. Model już bardzo dawno temu pojawił się w serii First to Fight (o ile pamieć mnie nie myli to chyba kilka lat temu).
Jeżeli chodzi o jego sklejenie, to problemów nie miałem żadnych, aczkolwiek już przy malowaniu takie się pojawiły. Mimo nowego sprzętu dość ciężko malowało mi się kamuflaż. Nic dziwnego, bo model jest długości zapałki. Duży odkurz miejscami jest widoczny. No ale wyszło jak wyszło, mam nadzieję, że w innych modelach (zwłaszcza tych w skali 1/72) malowanie kamuflażu uda mi się dopracować. 

Przy budowie modelu wykorzystałem następujące farby i dodatki:
Farby:
Kolory kamuflażu (HTK-BS11 Early WW2 Polish Army Paint set)
-HTK-B085 – Polish AFV Khaki Green
-HTK-B086 – Polish AFV Greyish Sand
-HTK-B087 – Polish AFV Dark Brown
-Pactra A18 (lakier błyszczący)
-Pactra A48  (lakier matowy)
-Pactra A107 (opony)
Ołówek 8B (metaliczne przetarcia)
Tamiya Panel Line Accent Color - Dark Brown
Benzyna do zapalniczek firmy Zippo 
Suche pigmenty AK Interactive Dark Earth AK081
MIG Olibrushers 3516 Dust








Pozdrawiam serdecznie
ModelistConstructor

Komentarze