Renault FT-17 1/72 First to Fight-Galeria końcowa.

Witam wszystkich !!!

Kolejny model z wrześniowej serii. Oba projekty (wz.34 oraz FT-17) potraktowałem relaksacyjne, ze względu na to, że trochę nerwów straciłem przy budowie I-16 z Eduarda. Niestety to jedne z ostatnich modeli z serii FTF jeżeli chodzi o polskie pojazdy (zostały mi tylko ciągniki C2P i C4P, aczkolwiek muszę przejrzeć swoje zasoby).
Bardzo szkoda,że ostatnio seria cierpi na "germanizację" modeli, z jednej strony jest to dobre, bo otrzymujemy ciekawe modele niemieckiej pancerki, z drugiej twierdzę, że jednak polskich pojazdów przydałoby się więcej, zwłaszcza, że nie doczekaliśmy się do tej pory między innymi ciągnika C7P, samochodu pancernego wz.29 oraz ciężarówek wykorzystywanych w WP. Miejmy nadzieję, że producent serii w niedalekiej przyszłości takie modele nam przygotuje.
Jeżeli chodzi o "Renówkę" to tak samo jak w przypadku wz.34 miałem problem z odpowiednim pomalowaniem kamuflażu. Niestety jeszcze ten element muszę szlifować, bo za każdym razem wychodzi to inaczej. Następnie model przybrudziłem pigmentami. Aby urozmaicić sylwetkę pojazdu na ogon dodałem odcinek łańcuszka firmy RBModel.

Przy budowie modelu wykorzystałem następujące farby i dodatki:
Farby:
Kolory kamuflażu (HTK-BS11 Early WW2 Polish Army Paint set)
-HTK-B085 – Polish AFV Khaki Green
-HTK-B086 – Polish AFV Greyish Sand
-HTK-B087 – Polish AFV Dark Brown
-Pactra A103 (bazowy kolor tłumika)
-Pactra A18 (lakier błyszczący)
-Pactra A48  (lakier matowy)
-Tamiya XF-56 (gąsienice)
Ołówek 8B (metaliczne przetarcia)
Tamiya Panel Line Accent Color - Dark Brown
Benzyna do zapalniczek firmy Zippo 
Pigment AK Interactive Dark Earth A081
MIG Olibrushers 3516 Dust
Łańcuszek RBModel 13402 (1,1 x 1,9)







Pozdrawiam serdecznie
ModelistConstructor

Komentarze