Szybki warsztat: Ural 4320 1/100 Zvezda-Galeria końcowa.

Witam wszystkich !!!

Dopiero dzisiaj udało mi się ogarnąć wpis, a to z tego powodu, że podczas wstawiania galerii końcowej późnym wieczorem zorientowałem się, że w modelu zapomniałem domalować okien z tyłu kabiny. Błąd poprawiłem, ale byłem na tyle zmęczony, że wolałem już nic nie pisać :).
Co do modelu tradycyjnie jak każdy w tej serii Urala potraktowałem jako model bezstresowy (za dużo tych beztresowców :P) ,aczkolwiek na etapie budowy, źle zmontowałem skrzynię. Na szczęście błąd udało się naprawić. Mimo to budowa Urala sprawiła mi wiele radości :). Jeżeli chodzi o brudzenie, to też nie chciałem zbytnio "niszczyć" modelu. Przybrudziłem tylko koła, skrzynię oraz stopnie. Budowa trwała około 2 dni czyli jak na mnie jest to tępo ekspresowe :P.  Troszkę zepsułem malowanie okien, ale już mam pewien patent na lepsze ich malowanie. Przy budowie kolejnej ciężarówki go wypróbuję (na razie wam nie zdradzę o co chodzi :P). Model jest bardzo mały to i wpis jest króciutki. Zapraszam do galerii końcowej. :)


Przy budowie modelu korzystałem z następujących materiałów
Farby
-Tamiya XF-58 (kolor bazowy)
-Pactra A50 (rozjaśnienia)
-Pactra A46 (opony)
-Tamiya X-4 (okna)
-TamiyaXF-60 (plandeka)
-Pactra A13 (pomarańczowe światełka, kierunkowskazy)
-Pactra A7 (tylne światła)
-AK Interactive Europe Earth AK042
Tamiya TS-13 (lakier błyszczący)
Tamiya TS-80 (lakier matowy)
Tamiya 87140 Panel Line Accent Color Dark Brown
Tamiya 87131 Panel Line Accent Color Black



















Pozdrawiam serdecznie
ModelistConstructor

Komentarze