Wrzesień 1939: Renault R35 1/72 First to Fight-Galeria końcowa.

 Witam wszystkich !!!

Również kilka dni temu udało mi się ukończyć projekt z modelem firmy First to Fight w roli głównej. Mianowicie chodzi tutaj o czołg lekki Renault R-35, który już jakiś czas temu pojawił się na moim blogu, ale w barwach francuskich (jeżeli jesteście ciekawi jak wyszedł mi pierwszy Renault R35 zapraszam TUTAJ).

Model sam w sobie jest bardzo prosty, ale ze względu na brak czasu warsztat trwał dość długo. Nie do końca opanowałem korzystanie z AK Elastic Putty, ale już chyba jestem coraz bliżej rozwiązania, bo efekt całkiem mnie zadowolił :).

Dla modeliku zmontowałem jeszcze niewielką podstawkę, aczkolwiek za bazę tej podstawki wziąłem kawałek deski wykorzystywanej przy decoupage więc całość scenki wygląda dość "płasko" i bardziej w stylu "wargamingowym" :/

Przy budowie modelu wykorzystałem następujące farby i dodatki:
Farby:
Kolory kamuflażu 
-Tamiya XF-9
-Tamiya XF-58
-Pactra A18 (lakier błyszczący)
-Pactra A48  (lakier matowy)
-Pactra A51 (tłumik)
-Tamiya XF-59 (drewniane części narzędzi)
-Tamiya XF-56 (gąsienice)
Ołówek 8B (metaliczne przetarcia)
Tamiya Panel Line Accent Color - Black
Benzyna do zapalniczek firmy Zippo 
Pigment AK Interactive European Earth 
MIG Olibrushers 3516 Dust
AK Interactive Elastic Masking Putty








Komentarze