Szybki warsztat: BTR-80, T-72B3 1/100 Zvezda-Galeria końcowa.

 Witam wszystkich !!!

Kolejną pracą nad której budową spędziłem dość wiele czasu (mimo, że modele udało mi się złożyć w jeden wieczór) to podstawka z pojazdami BTR-80 i T-72B3.

Początkowy zamysł był całkowicie inny, BTR-80 miał również otrzymać flagę ZSRR na kadłub, jednak moje umiejętności malarskie w tej skali zostały podjęte próbie (przy następnej okazji spróbuję wydrukować taką flagę na swojej atramentówce). Pierwszy raz miałem też okazję przetestować produkt od AK Interactive ( Terrains Asphalt).  Przyznam, że z tym produktem świetnie mi się pracowało, aczkolwiek efekt jaki uzyskałem jest dla mnie daleki od ideału. Podstawkę wykonałem ze styroduru modelarskiego, tak samo jak i ogrodzenie. Znak powiedzmy "на хуй"  :) zaprojektowałem sam i wydrukowałem na swojej drukarce atramentowej. Wykorzystałem też trawkę eleketrostatyczną, ale z powodu braku kilku kolorów na wczesnym etapie budowy wygląda to niestety tak a nie inaczej. Ale nie martwcie się już zrobiłem sobie zapas różnych kolorów trawek i troszkę zagłębiłem się w temat więc może przy kolejnych podstawkach uda się uzyskać lepsze efekty :).

Co do tematyki, jaką wybrałem, nie bójcie się, nie popieram w tej wojnie żadnej ze stron, po prostu lubię sklejać sowiecki/rosyjski w różnych barwach. W przygotowaniu w ramach "Szybkiego warsztatu" pojawi się coś w barwach ukraińskich (pierwotnie miał to być "Goździk" ale może zmienię zdanie :P)

Tyle ode mnie, zapraszam was do galerii końcowej.

Przy budowie modelu wykorzystałem następujące farby i dodatki:

-Tamiya XF-116 (kolor bazowy)
-Tamiya XF-69
-Tamiya XF-59
-Tamiya XF-86
-Tamiya XF-2
-Tamiya TF-86 (lakier matowy)
-Pactra A18 (lakier błyszczący)
-Tamiya XF-56 ( karabiny, gąsienice)
Trawka elektrostatyczna
Styrodur
Listewka z balsy
Pigment Dark Earth
AK Interactive AK8013 Terrains Asphalt





















Komentarze