Wrzesień 1939: Samochód pancerny Sdkfz 221 1/72 First to Fight-Galeria końcowa.

 Witam wszystkich !!!

Jakiś czas temu udało mi się dokończyć ten niewielki modelik. Sama budowa była bardzo przyjemna i sprawiła wiele frajdy (jak to zawsze w przypadku modeli z First to Fight.) Model można powiedzieć wykonałem w "standardzie" i niezbyt nad nim sie "pastwiłem" stawiając tylko na delikatne brudzenie.

Wadą modelu jest to, ze wieżyczka musi być na stałe zamontowana do modelu (przynajmniej jest tak u mnie, ze względu na to, że bardzo często wypadała). Ja troszeczkę "skopałem" łączenie górnego kadłuba z dolnym, co widać przy tłumikach, ale model powstawał troszkę w pośpiechu (co nie jest niczym dobrym dla modelarza) i stąd taki głupi błąd popełniłem.

Tyle ode mnie :) Zapraszam do galerii końcowej :)

Przy budowie modelu wykorzystałem następujące farby i dodatki:
Farby:
Vallejo  70.869 (kolor bazowy)
-Vallejo 70.870 (rozjaśnienia)
-Tamiya XF-85 (koła)
-TamiyaXF-60 (trzonki narzędzi)
-Tamiya XF-86  (lakier matowy)
-Tamiya XF-56 (metalowe części narzędzi oraz lufy działka i karabinu)
- Vallejo Model Air 71042 (obicia)
Tamiya 87131 Panel Line Accent Color Black
Benzyna do zapalniczek firmy Zippo 
Płyny do kalkomanii:
Mr.Mark Setter
Mr.Mark Softer
Sidoluks
Suche pigmenty 





Pozdrawiam
ModelistConstructor

Komentarze