Projekt Sojuz: T-62 "Operacja Dunaj" 1/72 Trumpeter-Galeria końcowa.

 Witam wszystkich !!!

Oczywiście jak to ja zniknąłem na jakiś czas, ale dzisiaj wracam z nowym modelem jaki udało mi się wykonać. Mianowicie chodzi tutaj o czołg T-62 w skali 1/72 firmy Trumpeter. Jest to zestaw do tzw. szybkiego złożenia (model nie posiada za wiele części, coś około 40-50). Jeżeli chodzi o samo sklejanie, było ono bezproblemowe. Jedyne miejsce gdzie szpachla była wymagana to łączenie górnej płyty i wanny. Natomiast jeżeli chodzi o malowanie to skorzystałem z kalkomanii w zestawie, ale dodatkowo domalowałem charakterystyczne białe pasy które były stosowane na pojazdach wojsk Układu Warszawskiego w czasie inwazji na Czechosłowację w 1968 roku. Tym samym model nie jest "poobijany" i znacznie wyeksploatowany a jedynie delikatnie obity i przybrudzony. 

Chyba teraz czas na jakiegoś MIG-a 17 lub 19 w serii projektów "Sojuzowych". Aczkolwiek kilka projektów już mam zaplanowanych :D

Przy budowie modelu wykorzystałem następujące farby i dodatki:
Farby:
-Tamiya XF-81 (kolor bazowy)
-Tamiya XF-71 (rozjaśnienia)
-Tamiya XF-86  (lakier matowy)
-Tamiya XF-56 ( lufy działka i karabinu, gąsienice)
-Tamiya XF-2 (białe pasy)
- Vallejo 71042 (obicia)
Tamiya 87131 Panel Line Accent Color Black
Benzyna do zapalniczek firmy Zippo 
Sidoluks
Suche pigmenty  (Dark Earth)













Pozdrawiam serdecznie
ModelistConstructor

Komentarze