Front wschodni 1941-1945: T-34/76 1/72 Zvezda-Galeria końcowa.

 Witam wszystkich !!!

 T-34/76 ze Zvezdy w "siedemdwójce" to moja pierwsza próba wykonania kamuflażu dwukolorowego radzieckich pojazdów z II wojny światowej. Jeśli miałbym być szczery to mimo, że z budowy jestem zadowolony czuje pewien niedosyt. A to pewnie z tego powodu, że przy skali 1/72, nie można za bardzo poszaleć jeżeli chodzi o weathering, aby nie przesadzić :).
Do malowania kamuflażu wykorzystałem farbę Tamiya XF-58 jako kolor bazowy oraz farbkę Hataki 6K Dark Brown,z zestawu niebieskiego tej firmy właśnie przeznaczonego do pojazdów radzieckich.
Na modelu nie ma zbyt wielu obić, do tego celu wykorzystałem jedną z nowości AK Interactive, mianowicie chodzi tutaj o kredki akrylowe. Przy 1/72 nadają się bardziej do większych powierzchni, ale przy skalach większych w tym produkcie drzemie naprawdę spory potencjał.
Z nowych produktów wykorzystałem również tzw. Elastic Masking Putty z AK Interactive, moim zdaniem produkt sto razy lepszy od Patafixa, gdyż lepiej trzyma się powierzchni modelu.

Co do samego modelu Zvezdy. Polecam go każdemu, zwłaszcza początkującym.Mimo pewnych trudności przy sklejaniu układu jezdnego w jeden wieczór udało mi się złożyć ten modelik.


Przy budowie modelu wykorzystałem następujące farby i dodatki:
Farby:
-Tamiya XF-58 (kolor bazowy)
-Hataka Dark Brown 6K (brązowy kolor kamuflażu)
-Tamiya XF-86  (lakier matowy)
-Tamiya XF-56 ( lufy działka i karabinu, gąsienice)
- Vallejo 71042 (obicia)
Tamiya 87131 Panel Line Accent Color Black
Benzyna do zapalniczek firmy Zippo 
Sidoluks
Suche pigmenty  (Dark Earth, Sand, Smoke)
AK Interactive Weathering Pencils

 



 


 
Pozdrawiam wszystkich
ModelistConstructor

Komentarze