Front wschodni 1941-1945: KW-1S 1/72 PST- Galeria końcowa.

Witam wszystkich !!!

 Mimo, że model ukończyłem już jakiś czas temu, dopiero dzisiaj zebrałem się, aby ogarnąć wpis na blogu. No cóż dużo pisać nie będę,bo model wykonałem w tzw. standardzie prosto z pudełka nie dodając nic od siebie. O ile produkty PST są ciekawe, to już kolejny raz przekonałem się, że trzeba przy ich budowie wykazać się sporą dawką cierpliwości, zwłaszcza przy budowie układu jezdnego i gąsienic. Co do ilości przeróbek nie wypowiadam się, bo znalazłoby się sporo elementów, które należałoby wymienić (np. karabiny i poręcze). Mimo wszystkich mankamentów z modelu jestem bardzo zadowolony :).

Przy budowie modelu wykorzystałem następujące farby i dodatki:
Farby:
-Tamiya XF-81 (kolor bazowy)
-Tamiya XF-71 (rozjaśnienia)
-Tamiya XF-86  (lakier matowy)
-Tamiya XF-56 ( lufy działka i karabinu, gąsienice)
- Vallejo 71042 (obicia)
Tamiya 87131 Panel Line Accent Color Black
Benzyna do zapalniczek firmy Zippo 
Sidoluks
Suche pigmenty  (Dark Earth)
AK Interactive Weathering Pencils









 
Pozdrawiam wszystkich
ModelistConstructor

Komentarze