Wrzesień 1939: Pzkpfw 35(t) 1/72 First to Fight-Galeria końcowa.

Witam wszystkich !!!

Udało mi się ukończyć "czecha" i dzisiaj chciałbym go zaprezentować :). Od razu na początku napiszę, że z modelu jestem średnio zadowolony, gdyż skopałem całkowicie lakierowanie modelu. Po zaaplikowaniu lakieru matowego na błyszczącą powierzchnię, na modelu pojawił się biały nalot (do tej pory nie wiem co go spowodowało, może jakieś resztki benzyny do zapalniczek). Miejscami farba też popękała, ale jakimś cudem udało się czołg uratować. Kamuflaż malowałem "z ręki" za pomocą pędzla. Już bardzo dawno tej techniki nie stosowałem. Myślę, że jak na dłuższą przerwę efekt jest całkiem udany (myślałem, że będzie gorzej). Jedynie kolor piaskowy (bazowy) naniosłem na model za pomocą aerografu. Oczywiście kolory dobrane są "na oko" aczkolwiek starałem się wzorować na dostępnych w internecie schematach malowań. Malowanie słowackie wybrałem dlatego, że jeszcze w tym projekcie żaden pojazd/samolot takich barw nie posiadał. W miarę możliwości postaram się stronę słowacką jakoś rozbudować, aczkolwiek będzie to nacja najmniej reprezentowana w projekcie wrześniowym.

Nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić was do galerii. Kolejnym wrześniowym modelem będzie jakiś Niemiec, ale już w szarych barwach :P.


Przy budowie modelu wykorzystałem następujące farby i dodatki:
Farby:
-Pactra A102+A27(kolor bazowy)
-Pactra A105 (rozjaśnienia)
-Hataka Bo85 
-Pactra A107 (gąsienice)
-Tamiya XF-56
Tamiya TS-13 (lakier błyszczący w sprayu)
Tamiya TS-80 (lakier matowy w sprayu)
Tamiya 87131 Panel Line Accent Color Black
Benzyna do zapalniczek firmy Zippo 
Płyny do kalkomanii
Mr.Mark Setter
Mr.Mark Softer

Suche pigmenty
Dark Earth (AK Interactive)
AKInteractive  Rust Streaks 013
AK Interactive Fixer







Pozdrawiam wszystkich
ModelistConstructor

Komentarze