Pz.Kpfw KW-1 756 (r) 1/72 Trumpeter-Galeria końcowa.

Witam wszystkich !!!

Dzisiaj chciałbym wam zaprezentować model który bardzo długo czekał na swoją kolej. pamiętam, że model kupiłem około 5 lat temu na aukcji internetowej, poprzedni właściciel rozpoczął pracę więc kilka elementów (kadłub oraz wieża) były już sklejone. Ja tylko dokleiłem kilka elementów, a także cały model pomalowałem, na temat sklejania więc się nie wypowiem. Jedynym problematycznym elementem były gumowe gąsienice, które niezbyt chciały się układać,  próby zastosowania zwisów charakterystycznych dla czołgów KW spełzły na niczym :(.
 Malowanie oczywiście wykonałem za pomocą aerografu, ogólny zamysł był taki, że na tym modelu wypróbuje różne techniki weatheringu. Wiele nowych rzeczy zastosowałem między innymi wykonałem szmatę na błotniku z chusteczki do czyszczenia okularów, inaczej też wykonałem proces brudzenia. Na powierzchnie pokrytą fixerem z AK Interactive "kruszyłem" pigmentem z pędzla. Oczywiście po zakończeniu całego procesu ponownie powierzchnię pokryłem fixerem.
Niezbyt zadowolony jestem z okopceń wydechów (muszę jeszcze to poćwiczyć).
Ogólnie ciesze się, że model udało mi się skończyć, ale wiele elementów wykonałbym inaczej, no cóż przy następnych modelach muszę wprowadzić więcej innowacji :P.

Tyle słowem wstępu, zapraszam do galerii końcowej :)


Przy budowie modelu wykorzystałem następujące farby i dodatki:
Farby:
-Tamiya XF-60 (kolor bazowy)
-Pactra A123 (rozjaśnienia)
-Pactra A116 (plandeka)
-Pactra A107 (bandaże gumowe)
-Vallejo 71042 (obicia)
-Model Master 1790 (reflektor)
Tamiya TS-13 (lakier błyszczący w sprayu)
Tamiya TS-80 (lakier matowy w sprayu)
Tamiya 87131 Panel Line Accent Color Black
Benzyna do zapalniczek firmy Zippo 
Płyny do kalkomanii
Mr.Mark Setter
Mr.Mark Softer

Suche pigmenty
Europe Earth (AK Interactive)
AK Interactive Fuel Stains 025
AKInteractive  Rust Streaks 013
AK Interactive Fixer











Pozdrawiam wszystkich
ModelistConstructor

Komentarze