Czarne krzyże: Kubelwagen/Kettenrad 1/72 Academy.

Witam wszystkich!!!

Dzisiaj również chciałbym wam zaprezentować dwa niewielkie modele, ponieważ w projekcie "Czarne krzyże" dawno już nic nie zamieszczałem. Tym razem galeria dotyczy dwóch modeli z zestawu Academy, który z czystym sumieniem mogę wam polecić. Budowa jest szybka, spasowanie mogłoby być lepsze, aczkolwiek tragedii nie ma. Postanowiłem, że zbuduje modele w barwach Afrika Korps, do tego też celu jako farbę bazową wykorzystałem Pactrę A102, delikatnie tez modele rozjaśniłem. Wykonałem tez kilka obić, ale przy tak małych modelach należy uważać żeby nie przesadzić zbytnio z tym efektem, na koniec przybrudziłem je suchymi pigmentami. Projekt dość luźno potraktowałem (w sumie jak zawsze), ale też od czasu do czasu chcę na swoim blogu wprowadzić różnorodność a nie tylko pojazdy z Września 1939, bo wiem, że ta seria was najbardziej interesuje.

Tyle słowem wstępu, zapraszam do galerii modelu :)


Przy budowie modelu wykorzystałem następujące farby i dodatki:
Farby:
-Pactra A102 (kolor bazowy)
-Pactra A116 (plandeka)
-Pactra A46 (siedzenia)
-Vallejo 70.872 (siedzenia, trzonki narzędzi)
-Vallejo 71042 (obicia)
-Vallejo 70.869 (opony)
-Model Master 1790 (lusterka)
Tamiya TS-13 (lakier błyszczący w sprayu)
Tamiya TS-80 (lakier matowy w sprayu)
Tamiya 87131 Panel Line Accent Color Black
Benzyna do zapalniczek firmy Zippo 
Płyny do kalkomanii
Mr.Mark Setter
Mr.Mark Softer

Suche pigmenty


















Pozdrawiam serdecznie
ModelistConstructor

Komentarze