Szybki warsztat: Pzkpfw IV Ausf.H 1/100 Zvezda

Witam wszystkich !!!

Dzisiaj chciałbym przedstawić wam miniaturę jaką ostatnio udało mi się dokończyć Jest to czołg Pzkpfw IV Ausf. H w skali 1/100 firmy Zvezda. Model wykonałem jeszcze w 2019 roku, aczkolwiek dzisiaj znalazłem chwilę na zrobienie fotek. Co ciekawe w modelu tym malowanie wykonałem za pomocą pędzla, a kamuflaż z pomocą niewielkiej gąbki osadzonej w oprawce po jakimś starym niepotrzebnym już długopisie. Jeżeli chodzi o modele 1/100 z czystym sumieniem mogę polecić je każdemu, zarówno początkującym jaki i doświadczonym modelarzom. Praca nad tymi niewielkimi modelami daje dużo frajdy, a i jako obiekty do testowania różnych zabiegów modelarskich są świetnym materiałem. Zaplanowałem sobie, że kolejnym modelem w serii "Szybkiego warsztatu" będzie Pzkpfw VI Ausf.B czyli sławny Królewski Tygrys (aczkolwiek z tego co się ostatnio dowiedziałem ten przydomek jest niepoprawny).

Tymczasem zapraszam was do galerii końcowej :).


Przy budowie modelu wykorzystałem następujące farby i dodatki:
Farby:
Kamuflaż:
-Pactra A104 (kolor bazowy)
-Pactra A103
-Pactra A106
-Pactra A18 (lakier błyszczący)
-Tamiya TS-80 (lakier matowy w sprayu)
-Pactra A46
-Tamiya XF56 (suchy pędzel na gąsienicach)
-Benzyna do zapalniczek firmy Zippo 
-Sidoluks
Suche pigmenty








Pozdrawiam serdecznie
ModelistConstructor

Komentarze