Alianci 1939-1945: Jeep Willys 1/72 Academy-Galeria końcowa.

Witam wszystkich !!!

Dzisiaj chciałbym wam zaprezentować kilka modeli w barwach amerykańskich, gdyż jeszcze takich pojazdów na swoim blogu nie wykonałem. Bardziej projekt związany z Willysami traktuję jako ciekawostkę niż coś poważnego, ze względu na to, że też oba modele miały zasilić kolekcję innego modelarza i tez tego względu nie mają one oznaczeń (miały być to pojazdy uniwersalne, używane do gier). Jeżeli chodzi o zestaw Academy Jeepy składa się bardzo fajnie, oczywiście jest kilka problemów z dopasowaniem niektórych części, ale tragedii nie ma. Ja modele troszeczkę zmodyfikowałem gdyż karabiny na nich umieszczone są ruchome (niestety tylko w poziomie), dodatkowo w obu modelach można pochylić przednią szybę. W swoim magazynku posiadam jeszcze jednego Willysa z Academy więc może kiedyś uda mi się pokazać jak prostym sposobem takie ruchome rzeczy wykonałem.
Oczywiście modele są malowane aerografem, zaaplikowałem delikatny wash. Niestety nie mogłem ich pobrudzić (ze względu na prośbę modelarza dla którego modele wykonywałem) ale tak jak mówiłem, posiadam jeszcze jeden egzemplarz takiego modelu więc może przy nim się pobawię w brudzing bardziej.

A tymczasem zapraszam do galerii :)

Przy budowie modelu wykorzystałem następujące farby i dodatki:
Farby:
-Hataka B146 Olive drab (kolor bazowy)
-Pactra A7 (lampy tylne)
-Pactra A46 (koła)
-Tamiya X-56 (suchy pędzel na karabinach)
-Model Master 1790 (reflektory przednie)
-Vallejo Chocolate Brown 70872 (siedzenia)
Tamiya TS-13 (lakier błyszczący w sprayu)
Tamiya TS-80 (lakier matowy w sprayu)
Tamiya 87131 Panel Line Accent Color Black
Benzyna do zapalniczek firmy Zippo 









Pozdrawiam wszystkich
ModelistConstructor

Komentarze