Wrzesień 1939: TKS nkm 20mm 1/72 First to Fight-Galeria końcowa

 Witam wszystkich :)

Ekspresowy projekt, ale nie obyło się bez trudności.  Model malowany dwa razy, za pierwszym razem kamuflaż "skopałem" doszczętnie. Myślę, że była to wina po części dość wiekowych farb Hataka serii niebieskiej (które są dość specyficzne i nie zawsze je się da dobrze rozcieńczyć-mimo wszystko zestaw farb przygotowany pod wrześniowe pojazdy jest niezastąpiony). Pojazd otrzymał również metalową lufę nkm-u, którą producent dorzucał do któregoś wznowienia tego modelu. Ogólnie modelik prosty i przyjemny i co na duży plus zasługuje-polski :P

W oczekiwaniu na farby i kilka innych gadżetów, jestem zmuszony odłożyć na jakiś czas projekt z 7TP, ale obiecuje do niego powrócić, gdyż bardzo mi zależy na posiadaniu takiego modelu w kolekcji :).

Ale dość ględzenia :) zapraszam was do galerii końcowej :)

Przy budowie modelu wykorzystałem następujące farby i dodatki:
Farby:
Kolory kamuflażu (HTK-BS11 Early WW2 Polish Army Paint set)
-HTK-B085 – Polish AFV Khaki Green
-HTK-B086 – Polish AFV Greyish Sand
-HTK-B087 – Polish AFV Dark Brown
-Pactra A51 (bazowy kolor tłumika)
-Tamiya X-22 (lakier błyszczący)
-Tamiya XF-86  (lakier matowy)
-Tamiya XF-56 (metaliczne przetarcia na gąsienicach, działko)
Ołówek 8B (metaliczne przetarcia)
Benzyna do zapalniczek firmy Zippo 
MIG Olibrushers 3516 Dust










Pozdrawiam
ModelistConstructor

Komentarze

  1. Modelik i wykonanie super. ja mam ciągle tak, że co przysiądę chce wymieniać uchwyty, dodawać brakujące nakrętki śrub, bo tak wszędzie modelarze piszą. A wychodzi z tego tyle, że siadam i się projekt przedłuża w nieskończoność, bo nie mam na czym wygiąć drut w tak mały uchwyt, albo główki śrub wychodzą nijakie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz