Czarne krzyże: Pzkpfw III Ausf. J 1/72 Italeri (Fast Assembly)-Galeria końcowa.

 Witam wszystkich !!!

Tym razem chciałbym zaprezentować wam nowy model który opuścił mój "warsztat". Mianowicie chodzi tutaj o Pzkpfw III Ausf.J w skali 1/72 od Italeri. Model prosty do złożenia, aczkolwiek ubogi w detale. W tym samym roku wykonałem również z tego zestawu inny model który możecie zobaczyć TUTAJ. Ten który dzisiaj wam prezentuje wykonałem w malowaniu pustynnym. Mimo, że modele Italeri z serii Fast Assembly jak wspomniałem nie grzeszą detalami, to nie omieszkam w przyszłości jeszcze coś z tej serii skleić :P

Nie ma co się rozpisywać :) Zapraszam do galerii końcowej :)

Przy budowie modelu wykorzystałem następujące farby i dodatki:
Farby:
-Tamiya XF-59
-Tamiya XF-78
-Tamiya XF-56
Tamiya TS-13 (lakier błyszczący w sprayu)
Tamiya TS-80 (lakier matowy w sprayu)
Tamiya 87131 Panel Line Accent Color Black
Benzyna do zapalniczek firmy Zippo 
Płyny do kalkomanii
Mr.Mark Setter
Mr.Mark Softer

Suche pigmenty (Middle East Dust)













Komentarze