Orientalne klimaty: Czołg pływający Type 2 (Ka-Mi) 1/72 Dragon

 Witam wszystkich :)

Troszkę spóźniony wpis z Type 2, a to ze względu na to, że sprawa z drugim projektem troszkę się przedłużyła, ale o tym wkrótce :).

Jak na pierwsze spotkanie z firmą Dragon, z modelu jestem zadowolony. Mimo naprawdę kilku niewielkich niuansów w postaci blaszki fototrawionej, która nie chciała ze mną współpracować oraz niewielkiej szpary w przedniej części kadłuba model jest świetnie spasowany.

Pokombinowałem troszeczkę z obiciami oraz z zaciekami, miejscami są niestety słabo widoczne, ale taki był efekt, aby zanadto nie przekombinować :)

Model polecam wszystkim zainteresowanym, nawet ze względu na fakt, że temat japońskiej pancerki nie jest zbyt często brany pod uwagę, a szkoda, bo warto takie modele mieć w swojej kolekcji :)

Tyle ode mnie :) Zapraszam do galerii końcowej :)

Przy budowie modelu wykorzystałem następujące farby i dodatki:
Farby:
-Tamiya XF-75
-Tamiya XF-19
-Tamiya XF-56
-Vallejo 71042
Tamiya XF-22 (lakier błyszczący w sprayu)
Tamiya X-35 (lakier satynowy)
Tamiya 87131 Panel Line Accent Color Black
Benzyna do zapalniczek firmy Zippo 
Płyny do kalkomanii
Mr.Mark Setter
Mr.Mark Softer

Suche pigmenty (Dust,European Earth,Smoke)











Pozdrawiam
ModelistConstructor

Komentarze