Projekt WNP: T-62 ERA 1/72 Trumpeter-Galeria końcowa

 Witam wszystkich :)

Na 24 lutego nie zdążyłem, a to ze względu na perypetie z Ził-em 131, którego miałem pokazać wam do kompletu, niestety projekt musiałem zarzucić, a to ze względu na niezbyt fajny efekt obić, jaki uzyskałem, na dodatek model mi spadł więc naprawa zajmie trochę czasu. W zamian za Ził-a przygotowałem coś innego, aby zapełnić lukę, ale o tym wkrótce...

Jeżeli chodzi o T-62 to z modelu jestem bardzo zadowolony. Udało mi się uzyskać ciekawe efekty zdartej farby za pomocą Heavy Chipping Fluid. Poćwiczyłem też troszkę z olejami :)

Tyle ode mnie, zapraszam do galerii końcowej :)


Przy budowie modelu wykorzystałem następujące farby i dodatki:
Farby:
-Pactra XF-67+XF-13 (kolor bazowy)
-Tamiya X-35 (lakier satynowy)
-Tamiya X-1
-Tamiya XF-2
-Tamiya XF-85
-Tamiya X-56
-Tamiya XF-9
Tamiya 87131 Panel Line Accent Color Black
Benzyna do zapalniczek firmy Zippo 
Tamiya X-22(lakier błyszczący)
Suche pigmenty  (Light Dust, Russian Earth)
Heavy Chipping Fluid














Pozdrawiam
ModelistConstructor


Komentarze