Front wschodni 1941-1945: KW-220 1/72 PST-Galeria końcowa.

 Witam wszystkich !!!

Galerię KW-220 zamieściłem już jakiś czas temu, na swoim fanpage, ale niestety brak czasu uniemożliwił mi ogarnięcie wpisu na blogu. Ogólnie ostatnio nie mam zbytnio wiele czasu na hobby oraz na prowadzenie social mediów (co niestety bardzo mnie boli), aczkolwiek w najbliższym czasie postaram się jakoś wszystko rozplanować (bo przyznam wam się szczerze na planowanie również nie mam czasu :/).

Jeżeli chodzi o model KW-220, to już na moim blogu miała okazję pojawić się recenzja, więc o większości mankamentów wypowiedziałem się właśnie w niej (Link do recenzji:TUTAJ).

Mimo, że model posiada sporo wad, to jednak tylko firma PST jest jedynym producentem dużej ilości wariacji na temat czołgów ciężkich KW czy IS/IS-2, więc moim zdaniem warto modele tej firmy kupować. Sam czołg sklejało mi się bardzo przyjemnie, oczywiście wiele elementów należałoby wymienić, ale uznałem, że model wykonam "prosto z pudła" bez dodatkowych kombinacji.
Jedynym dodatkiem były ogniwa gąsienic zapożyczone z innego modelu KW tej samej firmy. Wspominam o tym nie bez powodu, gdyż, w oryginalnym pudle kilku ogniw brakuje, co moim zdaniem jest karygodne.

Model wykonałem też, bez mocnego weatheringu, ale taki było moje początkowe założenie i tego sie po prostu trzymałem.

Z powodu wspomnianego braku czasu galerie innych moich modeli czekają na "ogarnięcie" i wrzucenie na Blogspot oraz Facebooka, ale mam nadzieję, że jakoś uda mi się to ogarnąć w dość krótkim czasie :).

Tymczasem zapraszam was do galerii końcowej.

Przy budowie modelu wykorzystałem następujące farby i dodatki:

Farby:
-Pactra A112(kolor bazowy)
-Tamiya XF-71
-Tamiya XF-85
-Tamiya XF-86  (lakier matowy)
-Tamiya XF-56 ( karabiny, gąsienice)
- Vallejo 71042 (obicia)
Tamiya 87131 Panel Line Accent Color Black
Benzyna do zapalniczek firmy Zippo
Sidoluks (lakier błyszczący)
Suche pigmenty  (Light Dust, Sand)
AK Interactive Weathering Pencils









Pozdrawiam
ModelistConstructor :)

Komentarze