Wrzesień 1939: Pzkpfw 38(T) Ausf. A (LT VZ.38) 1/72 First to Fight-Galeria końcowa.

 Witam wszystkich :)

Pogoda w majówkę nie zachęca do wyjścia z domu, ale do modelarstwa jak najbardziej. Ja wykorzystałem ten czas aby powrócić do "rozgrzebanych" projektów. Pzkpfw. 38 Ausf.A z First to Fight mimo, że jest modelem bardzo prostym, to jego budowa zajęła mi wiele czasu. Niestety nowa praca spowodowała, że modelarstwo zeszło na dalszy plan i nie mam zbyt wiele czasu na modelowanie. Zastanawiam się jak to wszystko ogarnąć i rozplanować by pogodzić modelarstwo z obowiązkami oraz  regularnie wrzucać posty, ale jeszcze niestety nic mądrego nie wymyśliłem...

Jeżeli chodzi o model wykonałem go w standardzie. Nie korzystałem z blaszek fototrawionych dołączonych do zestawu. Te natomiast mam zamiar wykorzystać przy budowie takiego samego modelu, ale w dość specyficznych barwach :P

Model może nie należy do moich najlepszych, ale mimo wszystko cieszę się, że go ukończyłem w dość trudnym dla mnie czasie.

Tyle ode mnie, zapraszam do galerii końcowej.

Przy budowie modelu wykorzystałem następujące farby i dodatki:
Farby:
-Pactra A107 (kolor bazowy kamuflażu)
-Pactra A76 (rozjaśnienia/suchy pędzel)
-Tamiya XF-85 (gumowe bandaże na kołach)
-Tamiya XF-86  (lakier matowy)
-Tamiya XF-56 (karabin, gąsienice)
- Vallejo 71042 (obicia)
Tamiya 87131 Panel Line Accent Color Black
Benzyna do zapalniczek firmy Zippo 
Sidoluks (lakier błyszczący) 
Suche pigmenty  (Light Dust, Sand, Rust)
Płyny do kalkomanii:
Mr. Mark Setter
Mr. Mark Softer
AK Interactive Pencil Strong Ocher 10014
AK Interactive Pencil Medium Rust 10012














Pozdrawiam serdecznie
ModelistConstructor

Komentarze