Czerwone gwiazdy: T-26 Model 1933 1/72 Mirage Hobby-Galeria końcowa.

 Witam wszystkich !!!

Wiele czasu upłynęło od momentu kiedy rozpocząłem pracę nad tym niewielkim modelem.
Mimo to produkt Mirage Hobby okazał się przyjemny w budowie, poza kilkoma detalami. Jednym z problemów okazał się niepasujący właz (był po prostu za krótki, dlatego wykonałem go jako otwarty).
Drugim problemem okazały się gąsienice, które okazały się za krótkie więc nieźle się nakombinowałem, aby wszystko miało "ręce i nogi".
Czołg w planach miał otrzymać malowanie zimowe i udało mi się tego dokonać, aczkolwiek w skali 1/72 i przy tak drobnym modelu było to nie lada wyzwanie :).
Kamuflaż wykonałem z pomocą białej Pactry oraz techniki na tzw. lakier do włosów. Z ostatecznego efektu jestem bardzo zadowolony i chciałbym z tej techniki korzystać częściej gdyż efekty są świetne :)

Czołg T-26 Model 1933 wykonałem w malowaniu z Wojny zimowej według instrukcji producenta, więc nie mam pojęcia na ile malowanie jest zgodne z realiami historycznymi :)

Tyle ode mnie, zapraszam do galerii końcowej :)

Przy budowie modelu wykorzystałem następujące farby i dodatki:

Farby:
-Pactra A112 (kolor bazowy)
-Pactra A47
-Pactra A111
-Tamiya XF-85
-Tamiya TS-80  (lakier matowy)
-Tamiya XF-56 ( karabiny, gąsienice)
Tamiya 87131 Panel Line Accent Color Black
Benzyna do zapalniczek firmy Zippo
Sidoluks (lakier błyszczący)
Lakier do włosów (kamuflaż zimowy)
Suche pigmenty  (Russian Earth)
AK Interactive Weathering Pencils













ModelistConstructor 

Komentarze