Szybki warsztat: M3 Scout Car 1/100 Zvezda.

Witam wszystkich !!!

W dzisiejszym "Szybkim warsztacie" mam okazję pochwalić się swoim nowym "ulepkiem" mianowicie M3 Scout Carem. Wybrałem pojazd amerykański, a to z tego względu, żeby nie zamęczać was ciągle wynalazkami z ZSRR. Model składał się dość dobrze, aczkolwiek problemem było łączenie tylnej płyty. Jak widać niezbyt mi wyszło, ale po nałożeniu plandeki problemu nie widać. Zresztą jest to tylko pionek do gry więc nie ma co się zbytnio przejmować tym faktem.
Pierwszy raz od dawien dawna wykorzystałem technikę suchego pędzla i stwierdziłem, że częściej powinienem do niej wracać.
W kolejnym szybkim warsztacie wrócę już do sowieckiej myśli technicznej :P

Przy budowie modelu korzystałem z następujących materiałów
Farby
-Tamiya XF-58 (kolor bazowy)
-Tamiya XF-81 (rozjaśnienia)
-Pactra A46+ kilka kropel Pactra A47 (opony)
-Tamiya XF-60 (plandeka,trzonki narzędzi)
-Tamiya XF-56 (części metalowe narzędzi)-Pactra A7 (tylne światła)
-AK Interactive Dark Earth AK081
-AK Interactive Light Dust AK040
Tamiya TS-13 (lakier błyszczący)
Tamiya TS-80 (lakier matowy)
Tamiya 87140 Panel Line Accent Color Dark Brown
Tamiya 87131 Panel Line Accent Color Black













Pozdrawiam wszystkich
ModelistConstructor

Komentarze