Front wschodni 1941-1945: Komintern 1/72 Trumpeter.

Witam wszystkich !!!

Pora zaprezentować mój najnowszy wypust. Komintern bo dzisiaj o nim mowa w skali 1/72 to świetny model, zwłaszcza do testowania różnych technik. Pierwotnie miałem na nim przetestować fluid Heavy Effects z AK Interactive, jednak ten specyfik zostawię sobie na model większy pojazd,który niedługo będziecie mogli zobaczyć (mam nadzieję :P).
Przy Kominternie pobawiłem się farbami olejnymi. W miejscach gdzie znajdziemy obicia, zaaplikowałem pędzlem retuszerskim kolory w odcieniach rdzy. Technika obiecująca i przy większych skalach myślę, że będzie wyglądać jeszcze lepiej :).
Ogólnie z modelu jestem zadowolony. Zawsze ten pojazd będzie dla mnie intrygujący nie ważne w jakiej skali :).

Przy budowie modelu wykorzystałem następujące farby i dodatki:
Farby:
-Pactra A34 (kolor bazowy)
-Pactra A50+farby olejne firmy Kaibo(rozjaśnienia)
-Tamiya XF-56  (gąsienice)
-Tamiya XF-60 (obicia skrzyni ładunkowej)
-Pactra A48 (lakier matowy)
-Pactra A18  (lakier błyszczący)
-Vallejo Model Air 71042 (obicia)
-Model Master 1790 (reflektory przednie)
-Tamiya Panel Line Accent Color Dark Brown (wash)
-Tamiya Panel Line Accent Color Black(wash)
-Oilbrusher A.MIG 3516 Earth
-Oilbrusher A.MIG 3515 Ochre
-Oilbrusher A.MIG 3510  Rust
-Benzyna do zapalniczek
-Suche pigmenty
-Terpentyna balsamiczna
Płyny do kalkomanii
Mr Mark Setter
Mr Mark Softer












Komentarze