Front wschodni 1941-45: SU-152 1/72 Trumpeter-Galeria końcowa.

Witam wszystkich !!!

Dzisiaj chciałbym zaprezentować model, który niedawno skończyłem. Mianowicie chodzi tutaj o działo samobieżne SU-152 w skali 1/72 firmy Trumpeter. Model jest typowym przedstawicielem gatunku "szybko sklej" i przy jego montażu nie miałem żadnych problemów.
Więcej czasu zajęło mi malowanie, dlatego tez dopiero dzisiaj mogę wam SU-152 zaprezentować. "Bawiłem się" w rozjaśnienia przy pomocy farb olejnych. Technika jest obiecująca aczkolwiek aby otrzymać widoczne efekty trzeba dużo cierpliwości gdyż farby olejne mogą długo schnąć nawet tydzień lub dłużej... Mam nadzieję, że tą technikę uda mi się wam w przyszłości zaprezentować.
Ogólnie jeżeli chodzi o sam model, to jestem zadowolony, ale niestety dalej muszę ćwiczyć brudzenie, bo efekt jaki uzyskałem nie jest tym który chciałem uzyskać.

No cóż trzeba działać dalej :)


Przy budowie modelu wykorzystałem następujące farby i dodatki:
Farby:
-Pactra A34 (kolor bazowy)
-Pactra A50+farby olejne firmy Kaibo(rozjaśnienia)
-Pactra A46  (gąsienice)
-Pactra A48 (lakier matowy)
-Tamiya
-Tamiya XF-56 (metalowe części narzędzi)
-Pactra A51 (tłumik)-
-Pactra A18  (lakier błyszczący)
-Vallejo Model Air 71042 (obicia)
-Model Master 1790 (reflektor przedni)
-Tamiya Panel Line Accent Color Dark Brown (wash)
-Tamiya Panel Line Accent Color Black(wash)
-Benzyna do zapalniczek
-Suche pigmenty
-Terpentyna balsamiczna










Pozdrawiam wszystkich
ModelistConstructor

Komentarze