Wrzesień 1939: Vickers E 1/72 First to Fight-Galeria końcowa.

Witam wszystkich !!!


Dość długo musieliście czekać na model z serii "Wrzesień 1939" roku, a to z powodu moich ostatnich problemów z internetem (brak możliwości wstawienia fotek), a także problemów z kompresorem, które uniemożliwiały mi pracę nad modelami.

Projekt potraktowałem standardowo. Przy budowie tego modelu skorzystałem z zestawu farb Hataka, przeznaczonego do malowania polskich pojazdów, co moim zdaniem bardzo ułatwia pracę a i kolory które Hataka nam przygotowała myślę, że do wrześniowej pancerki pasują najlepiej.

Tak jak wspomniałem projekt potraktowałem dość standardowo, ale staram się przy każdej nowej budowie korzystać z nowej chemii. Również było i tak tym razem. Po raz drugi skorzystałem z brudzenia za pomocą farb z aplikatorem firmy MIG. Bardzo je wam polecam, ze względu na efekty jakie możemy uzyskać, inaczej mówiąc ułatwiają one wszelki "brudzing" :). łatwo też skorygować ewentualne błędy ze względu na to, że wszystko możemy zmyć benzyną do zapalniczek (ewentualnie rozcieńczalnikiem do farb olejnych)

Troszkę średnio jestem zadowolony z cieniowania błota, bo mimo różnych zabiegów, aparat tego nie uchwycił :/. No ale trzeba próbować dalej...

Co do kolejnych wrześniowych projektów (oczywiście jeżeli pozwolą na to warunki) to chciałbym zbudować coś w 1/35, bo jeszcze nic takiego się nie pojawiało :)

Tyle słowem wstępu, natomiast ja zapraszam do galerii modelu :)

Przy budowie modelu wykorzystałem następujące farby i dodatki:
Farby:
Kolory kamuflażu (HTK-BS11 Early WW2 Polish Army Paint set)
-HTK-B085 – Polish AFV Khaki Green
-HTK-B086 – Polish AFV Greyish Sand
-HTK-B087 – Polish AFV Dark Brown
-Pactra A107 (koła jezdne wózków)
-Pactra A103 (bazowy kolor tłumika)
-Pactra A18 (lakier błyszczący)
-Pactra A48  (lakier matowy)
-Pactra A107 (gąsienice)
Ołówek 8B (metaliczne przetarcia)
Tamiya Panel Line Accent Color - Dark Brown
Benzyna do zapalniczek firmy Zippo 
Suche pigmenty
MIG Olibrushers 3516 Dust










Pozdrawiam serdecznie
ModelistConstructor

Komentarze