Wrzesień 1939: Sdkfz 263 1/72 First to Fight-Galeria końcowa.

Witam wszystkich !!!

Dzisiaj chciałbym zaprezentować nowy model jaki udało mi się wykonać w serii wrześniowej.
Jest nim Sdkfz 263 w skali 1/72 firmy First to Fight. Model z czystym sumieniem polecam wszystkim, dużym plusem jest to, że producent dodaje do zestawu metalową lufę co znacznie poprawia wygląd uzbrojenia. Jedyną wadą, jest dość łamliwa antena. Moim zdaniem producent troszkę źle rozwiązał mocowanie tego elementu do ramki. Model malowałem aerografem, jak zwykle pobawiłem się w jakieś cieniowanie. Brudzenie to pigmenty AK interactive zmieszane z benzyną do zapalniczek, które zaaplikowałem na model jako wash w zagłębienia na modelu. Miejscami zastosowałem również technikę suchego pędzla :).

Tyle w temacie, zapraszam do galerii końcowej,a ja wracam działać dalej z I-16 :)

Przy budowie modelu wykorzystałem następujące farby i dodatki:
Farby:
Vallejo  70.869 (kolor bazowy)
-Vallejo 70.870 (rozjaśnienia)
-Pactra A22(koła i uzbrojenie)
-Pactra A105 (trzonki narzędzi)
-Pactra A48  (lakier matowy)
-Tamiya XF-56 (metalowe części narzędzi oraz lufy działka i karabinu)
- Vallejo Model Air 71042 (obicia)
Tamiya 87131 Panel Line Accent Color Black
Benzyna do zapalniczek firmy Zippo 
Płyny do kalkomanii:
Mr.Mark Setter
Mr.Mark Softer
Sidoluks
Suche pigmenty













Pozdrawiam serdecznie
ModelistConstructor

Komentarze