Szybki warsztat: Sherman 1/100 Zvezda-Galeria końcowa.

Witam wszystkich !!!

Dzisiaj chciałbym wam zaprezentować model który niedawno ukończyłem w ramach "Szybkiego warsztatu". Mimo, że model był już gotowy w środku tygodnia, to jednak kłopoty z internetem sprawiły, że galerię wstawiam dopiero dzisiaj. Cóż mogę napisać na temat tego modelu...
Przede wszystkim jako odskocznia od większych projektów pojazdy w skali 1/100 firmy Zvezda są najlepszym wyborem, mi złożenie i pomalowanie modelu zajęło około 2 dni. Początkowo zamierzałem wykonać go w barwach amerykańskich, ale z pozostałości kalkomanii udało mi się "wygrzebać" stare kalkomanie z radzieckich pojazdów firmy UM. Przyznam, że są to dość dziwne kalki, niektóre się rozlatują pod wpływem najmniejszego ruchu, natomiast na niektórych jest tak gruby film, że nie działa na nie żadna chemia.Po zastosowaniu lakierów, kalkomanie praktycznie nie rzucają się w oczy co mnie bardzo cieszy. Malowanie jest całkowicie fikcyjne, aczkolwiek starałem się wzorować na kilku zdjęciach radzieckich Shermanów.
Co ciekawe po raz pierwszy na modelu skorzystałem z filtrów firmy MIG i tutaj również jestem zadowolony, naprawdę widać różnicę w kolorze, który nie jest identyczny na całym pojeździe :)
Teraz czas na jakieś bardziej rozbudowane projekty jak np I-16. Poza tym też pojawi się kilka projektów odłożonych do tzw pudełka :).


Przy budowie modelu wykorzystałem następujące farby i dodatki:
Farby:
-Hataka B146 Olive drab (kolor bazowy)
-Hataka B146 Olive drab+ Pactra A47 (rozjaśnienia)
-Pactra A107 (gąsienice)
-Pactra A22 (drewniane części narzędzi)
-Tamiya XF-56 (metalowe części narzędzi)
-A.MIG-1508 Green for Grey Green (filtr)
Tamiya TS-13 (lakier błyszczący w sprayu)
Tamiya TS-80 (lakier matowy w sprayu)
Tamiya 87131 Panel Line Accent Color Black
Benzyna do zapalniczek firmy Zippo 









Pozdrawiam serdecznie
ModelistConstructor

Komentarze