ModelistConstructor: Informacje: Plany i przemyślenia :P 600 polubień na fb :)

Witam wszystkich !!!!

Jakiś czas temu na swoim fanpage, zamieściłem wpis o przyszłych planach, podzielenia modeli na konkretne kategorie oraz planach na przyszłość.  Ostatecznie obmyśliłem już projekty jakie pojawią się w przyszłości. Ostateczne projekty są następujące:

Serie najważniejsze:
-Wrzesień 1939 (W tym projekcie będą pojawiać się modele w różnych skalach związane z Wrześniem 1939 roku wszystkich stron biorących udział w tym konflikcie)
- Front Wschodni (Ten projekt będzie dotyczył wszystkich pojazdów i samolotów (w różnych skalach) stron walczących na Froncie Wschodnim od 1941-1945 roku)
- Teraz Polska (Projekt dotyczący wszystkiego co polskie znajdą się w nim: Polskie samoloty sportowe,cywilne, prototypowe i wojskowe z lat 1918-1939 (z wyjątkiem września 1939) w różnych skalach, cywilne i wojskowe pojazdy z lat 1918-1939 (z wyjątkiem września 1939) w barwach Wojska Polskiego, samoloty i pojazdy używane przez WP na Zachodzie w latach 1940-1945 oraz samoloty i pojazdy używane przez LWP z lat 1943-1989 oczywiście w polskich barwach)
- Szybki warsztat (Ten projekt dotyczył będzie modeli "szybkosklejalnych" w skali 1/100 lub 1/144)
- Czerwone gwiazdy (W tym projekcie znajdą się samoloty radzieckie od 1918-1940 oraz pojazdy Armii Czerwonej z lat 1918-1940 w różnych skalach)
-Czarne krzyże (Projekt w którym głównym tematem będzie lotnictwo niemieckie z lat 1914-1945 oraz pojazdy wojskowe z lat 1914-1945 w różnych skalach (z wyjątkiem września 1939 i frontu wschodniego).
-Orientalne klimaty(modele samolotów i pojazdów z państw Dalekiego Wschodu lub w malowaniu tychże państw z lat 1931-1945(Japonia), 1950-1953(Wojna koreańska), 1954-1975(Wojna w Wietnamie)
-W obcej służbie(pojazdy i samoloty w barwach zdobycznych, lub sprzęt produkcji polskiej w barwach innych krajów (różne skale).
- Projekt Sojuz(pojazdy i samoloty państw tzw: "Bloku wschodniego" z lat 1945-1991, z wyjątkiem PRL (tylko NRD,Czechosłowacja,ZSRR,Węgry,Rumunia,Bułgaria) w różnych skalach)
-Modelarskie wariacje(różne wariacje na temat modeli. W tym dziale pojawią się modele które nie pasują do żadnego z powyżej działu)

Oczywiście nadal będą pojawiać się
-Recenzje i inboxy
-Relacje z budowy modeli
-Modelarskie tricki (w tym dziale chcę zaprezentować swój warsztat oraz różne tricki ułatwiające hobby)
-Poza modelami( recenzje gier, książek, relacje z wydarzeń itp)

Jako, że na sklejanie mam ostatnio dość mało czasu (zajmuje mnie praca, życie prywatne oraz nauka programów typu CorelDraw :P ), mimo to staram się wrzucać recenzje zestawów które wpadają w moje ręce. Z powodu natłoku spraw,blog cierpi na brak warsztatów, nad czym ubolewam bardzo :(
W najbliższym czasie pojawią się tematy związane z moim warsztatem gdzie zaprezentuję wszystkie narzędzia którymi się posługuję i jeśli się uda to też pojawi się jakiś poradnik (już mam nawet zaplanowane posty do publikacji, ale wymagają one poprawek lub dodania kilku fotek).
Wykonałem też miniaturki przyszłych galerii, które niedługo pojawią się na blogu i być może na facebooku.
 Miały również pojawić się filmiki na youtube, ale przy recenzji Iła-10 w moim aparacie, (powiem wprost) "walnął" flash.Niby nic wielkiego, można robić fotki bez światła 9które i tak jest słabiutkie) aparat działa normalnie, ale czasami nie może złapać ostrości itp, Można rzez że troszeczkę zwariował,nagrania mimo ustawiania oświetlenia są strasznie ciemne, nie wiem czego to jest przyczyna :/. Temat youtuba na jakiś czas mam rozwiązany :/ Coś nie mam szczęścia do tych "jutubów" :(

Miło mi też z tego powodu, że mój fanpage osiągnął zakładane 600 polubień. Konkurs z małym upominkiem oczywiście pojawi się, ale będzie odłożony w czasie z powodu tego aparatowego kryzysu, chyba, że uda mi się coś wykombinować innego, w tej chwili rozglądam się za jakimś zastępczym w miarę dobrym sprzętem i mam nadzieję, że jeszcze pod koniec lutego wspomniany konkurs uda mi się zorganizować. Niewielki upominek czeka na wygranego, także radzę często zaglądać na mój fanpage :P

W najbliższym czasie pojawią się takie projekty jak (kolejność przypadkowa nie wiem który model pojawi się jako pierwszy):
-PZL P7a w malowaniu sowieckim
-Niespodzianka związana z szybkim warsztatem :)
-Krupp Protze z First to Fight
Po tych modelach (mam nadzieję, że do końca lutego zamieszczę galerie) chciałbym zająć się projektem związanym z modelami które otrzymałem z firmy Mirage, na razie planuję relację "pisaną" która pojawi się na blogu, z racji problemów sprzętowych. Mam nadzieję, że jest to krótki kryzys, przyznam szczerze, że sytuacja z aparatem troszeczkę mnie dobiła, bo mimo, że jest wiekowy to nie robi on tragicznych fotek,a i ja bardzo przyzwyczaiłem się do swojego sprzętu, gdyż znam go od podszewki :). Mimo przeciwności losu postanowiłem, że nie mam zamiaru się poddać i wprowadzić troszeczkę zmian na moim blogu, aby usystematyzować tematykę sklejanych i prezentowanych przeze mnie modeli. Poza tym chciałem powiedzieć wam, że lajki na facebooku i komentarze motywują mnie, aby tego pięknego hobby nie rzucić w kąt. Mam nadzieję, że tak się nie stanie. Trzymajcie kciuki.

Przypominam wam o moim Patronite:
Patronite ModelistConstructor

Pozdrawiam serdecznie
ModelistConstructor

Komentarze