Szybki warsztat: M3 Lee 1/100 Zvezda-Galeria końcowa.

 Witam wszystkich :)

Dawno nic nie wrzucałem z serii "Szybkiego warsztatu" więc wybór padł na czołg M3 Lee w skali 1/100 od Zvezdy.

Początkowo miałem wykonać model w barwach USA, jednak nie miałem w swoich zasobach białych gwiazdek. Zmieniłem koncepcję i wóz wykonałem w fikcyjnym radzieckim malowaniu, w kamuflażu zimowym.

Pierwszy raz skorzystałem też z produktu AK 8009 Snow Sprinkles, może na tak małym modelu nie jest on bardzo widoczny, ale przy większych skalach efekty mogą być obiecujące jeżeli chodzi o sztuczny śnieg :).

Z racji tego, że model powstał w serii "Szybki warsztat" do pewnych rzeczy się nie przyłożyłem, ale moim zdaniem skala 1/100 wiele wybacza :).

Przy budowie modelu wykorzystałem następujące farby i dodatki:

-Tamiya XF-62(kolor bazowy)
-Tamiya XF-2
-Tamiya XF-59
-Tamiya XF-86
-Tamiya TF-86 (lakier matowy)
-Pactra A18 (lakier błyszczący)
-Tamiya XF-10 ( karabiny, gąsienice)
Pigment Dark Earth
AK 8009 Snow Sprinkles
Lakier do włosów (najtańszy :P)













Pozdrawiam
ModelistConstructor

Komentarze