Modelarskie wariacje: Polski Fiat 125p Little Story (Puzzle 3D)-Galeria końcowa.

 Witam wszystkich :)

Udało mi się dokończyć drugi już projekt w tym roku. Budowa "dużego" Fiata była moim pierwszym zetknięciem z modelami drewnianymi, ściślej z puzzlami 3D. Przyznam, że jest to ciekawe doświadczenie, gdyż otrzymujemy praktycznie gotowy model, niewymagający malowania weatheringu itp :). Oczywiście, żartuję, bo jest to troszkę inny produkt od modeli plastikowych, ale ma swój urok :).

Bardzo fajnym atutem w przypadku tego Fiacika, jest możliwość wykonania otwieranych klap (maski i bagażnika) oraz drzwi. Samochód nadrabia też wielkością (jego długość to około 26 cm).

Jako, że był to mój pierwszy model tego rodzaju, nie ustrzegłem się błędów. Niektóre elementy łączyłem klejem do drewna, gdyż włożyłem za dużo siły w ich montaż i czasami po prostu je łamałem :P

Mimo kilku trudności i troszeczkę zagmatwanej instrukcji, chyba jeszcze raz skuszę się na jakiś model od firmy Little Story. Puzzle 3D to fajna odskocznia od "poważnego" modelarstwa :).








Pozdrawiam
ModelistConstructor

Komentarze