I wojna światowa: Mark Male Mk.I 1/76 Airfix-Galeria końcowa

 Witam serdecznie

Na wstępie pierwszego wpisu w 2024 roku chciałbym życzyć wszystkim fanom, którzy mnie obserwują zdrowia, szczęścia, pomyślności oraz wszystkiego najlepszego w Nowym Roku 2024, :)

Dziś również chciałbym zaprezentować pierwszy model w 2024 roku. Jest nim czołg z I wojny światowej Mark Male Mk.I w skali 1/76 od Airfixa.

Model dość kłopotliwy w montażu mimo swojej prostoty, lub po prostu trafił mi się trefny egzemplarz gdyż czołg stoi troszkę krzywo. Wybrałem też jednobarwne malowanie, ponieważ nie czułem się na siłach, aby wykonać proponowany przez producenta "fikuśny" kamuflaż.

Model zbudowałem głównie do treningu, aby posprawdzać kilka patentów modelarskich :).

Pierwsze koty za płoty, teraz czas na coś większego w  skali 1/35 :).

Przy budowie modelu wykorzystałem następujące farby i dodatki:
Farby:
-Tamiya XF-26 (kolor bazowy)
-Tamiya X-10
-Pactra A51
Tamiya TS-13 (lakier błyszczący w sprayu)
Tamiya TS-80 (lakier matowy w sprayu)
Tamiya 87131 Panel Line Accent Color Black
Benzyna do zapalniczek firmy Zippo 
Płyny do kalkomanii
Mr.Mark Setter
Mr.Mark Softer
Ammo of MIG Enamel Effect KURSK SOIL
Pigment "Russian earth"












Komentarze