Wrzesień 1939: PzBfWg 35(t) 1/72 First to Fight- Galeria końcowa.

 Witam wszystkich !!!

Na 1 września nie zdążyłem, ale na 3 się już udało (w sumie to też ważna data, jeżeli chodzi o działania we wrześniu 1939. W tym dniu dwie największe potęgi ówczesnego świata, Anglia i Francja, wypowiedziały wojnę Rzeszy Niemieckiej, jak to się skończyło wszyscy wiemy z historii...)

Cieszę się, że model udało mi się ukończyć. Pierwotnie, miał otrzymać podstawkę, która niestety w ostatnim czasie zepsułem przez nieumiejętne użycie specyfiki "AK Interactive Still Water". (co możecie zobaczyć na ostatnim zdjęciu). Głowiłem się nad uzyskaniem efektu kałuży, jednak wyszło mi błotko i to takie z operacji "Barbarossa" niż z września 1939 roku :P. TKS z Mirage Hobby, także ma w planach otrzymać podstawkę więc może z tym produktem AK interactive jeszcze się "pobawię".

Co do modelu First to Fight to nie mam uwag. Jego budowa to czysta przyjemność, ze względu na prostotę konstrukcji. 

Przy budowie modelu wykorzystałem następujące farby i dodatki:
Farby:
-Tamiya XF-63 (kolor bazowy kamuflażu)
-Pactra A76 (rozjaśnienia/suchy pędzel)
-Tamiya XF-85 (gumowe bandaże na kołach)
-Tamiya XF-86  (lakier matowy)
-Tamiya XF-56 (karabin, działko)
- Vallejo 71042 (obicia)
Tamiya 87131 Panel Line Accent Color Black
Benzyna do zapalniczek firmy Zippo 
Sidoluks (lakier błyszczący) 
Suche pigmenty  (Light Dust, Sand)
Płyny do kalkomanii:
Mr. Mark Setter
Mr. Mark Softer
Kredki akwarelowe AK Interactive










Pozdrawiam
ModelistConstructor

Komentarze