Wrzesień 1939: Sdkfz 231 (6-Rad) 1/72 First to Fight-Galeria końcowa.

 Witam wszystkich :)

Praca i inne obowiązki sprawiają, że nie mam czasu, nawet na ogarnięcie wpisów na blogu, więc po długim czasie wrzucam zaległe galerie modeli. 

O Sdkfz 231 w skali 1/72, którego producentem jest First to Fight, nie będę się rozpisywał zbyt wiele. Dobry model, którego budowę można "ogarnąć" w kilka wieczorów. Jako, że zbudowałem już kiedyś ten pojazd, postanowiłem pomalować go w kamuflaż dwubarwny. Model tez cieniowałem pierwszy raz w życiu za pomocą farb olejnych. Efekt jest taki sobie, ale już na przyszłość wiem co z czym "się je" :) 

Przy budowie modelu wykorzystałem następujące farby i dodatki:
Farby:
-Pactra A107 (kolor bazowy kamuflażu)
-Pactra A76 (rozjaśnienia/suchy pędzel)
-Pactra A103 (kolor brązowy kamuflażu)
-Tamiya XF-85 (gumowe bandaże na kołach)
-Tamiya XF-86  (lakier matowy)
-Tamiya XF-56 (karabin, działko)
- Vallejo 71042 (obicia)
Tamiya 87131 Panel Line Accent Color Black
Benzyna do zapalniczek firmy Zippo 
Sidoluks (lakier błyszczący) 
Suche pigmenty  (Light Dust, Sand, Rust)
Płyny do kalkomanii:
Mr. Mark Setter
Mr. Mark Softer










Pozdrawiam
ModelistConstructor

Komentarze