Czarne krzyże: Tiger II Ausf. B 1/72 Revell-Galeria końcowa.

 Witam wszystkich !!!

Zaległa galeria "Tygryska" z Revella :). Sam model pozytywnie mnie zaskoczył, aczkolwiek najbardziej problematycznym elementem były gąsienice. Sztywno trzymałem się instrukcji aczkolwiek, coś poszło nie tak :/. W każdym razie nie widać tego, gdyż czołg został wyposażony w fartuchy więc mogłem ukryć wszelkie niedopracowania :). Model zachęcił mnie do sięgnięcia po inne produkty Revella. Dodatkowo w podobnym czasie wziąłem się za budowę czołgu T-72M1, którego galerię możecie znaleźć TUTAJ.

Przy budowie modelu wykorzystałem następujące farby i dodatki:

Farby:
-Tamiya XF-88 (kolor bazowy)
-Tamiya XF-58
-Tamiya XF-64
-Tamiya XF-71
-Pactra A111 (drewniane elementy narzędzi)
-Tamiya TF-86  (lakier matowy)
-Tamiya XF-56 ( karabiny, gąsienice, elementy metalowe narzędzi)
Tamiya 87131 Panel Line Accent Color Black
Benzyna do zapalniczek firmy Zippo
Suche pigmenty  (European Earth)
AK Interactive Weathering Pencils










Pozdrawiam serdecznie
ModelistConstructor

Komentarze