Bliski wschód: T-72M1 1/72 Revell- Galeria końcowa.

 Witam wszystkich !!!

Chciałbym zaprezentować wam model, który udało mi się jakiś czas temu zbudować. Mianowicie chodzi tutaj o czołg T-72M1 w skali 1/72 firmy Revell. Model ten będzie też pierwszym, który rozpocznie serię nowych projektów pt. "Bliski wschód" Czyli wszelakiej maści sprzętu biorącego udział w konfliktach na bliskim wschodzie.

Jeżeli chodzi o model Revella, jest on świetnie spasowany. Nie miałem praktycznie problemów z jego złożeniem, aczkolwiek podobnie jak przy Tigerze II, pojawił się problem z gąsienicami. Mimo iż sugerowałem się instrukcją producent chyba nie zapewnił odpowiedniej ilości ogniw, potrzebnych do budowy całej gąsienicy. Na szczęście po wielu próbach, udało się je skleić.

Czołg wykonałem w malowaniu Irackim z wojny w Zatoce Perskiej w 1991 roku.

Przy budowie modelu wykorzystałem następujące farby i dodatki:

Farby:
-Pactra A118 (kolor bazowy)
-Pactra A-118+Tamiya XF-2 (rozjaśnienia)
-Tamiya XF-4
-Tamiya XF-2
-Tamiya XF-86
-Tamiya TF-86 (lakier matowy)
-Pactra A18 (lakier błyszczący)
-Tamiya XF-56 ( karabiny, gąsienice)
Tamiya 87131 Panel Line Accent Color Black
Benzyna do zapalniczek firmy Zippo
Suche pigmenty  (Sand)
AK Interactive Weathering Pencils








Pozdrawiam serdecznie
ModelistConstructor

Komentarze