Szybki warsztat: T-26 1/100 Zvezda-Galeria końcowa.

 Witam wszystkich !!!

Dzisiaj wyjątkowo w środku tygodnia w ramach "Szybkiego warsztatu" chciałbym zaprezentować wam nowy model jaki udało mi się ukończyć. "Szybki warsztat" nie był aż tak szybki, a to ze względu na prywatne sprawy, które mnie zatrzymały. No tak już czasem bywa...

Jeżeli chodzi o budowę modelu to przyznam, że żadnej trudności mi nie sprawił (części w ramce było tylko kilka). Więcej czasu zabrało zbudowanie podstawki, którą wykonałem z jakichś starych balsowych listewek. Podstawkę budowałem troszkę "na szybko" więc nie jest idealna, ale przynajmniej już ten temat rozgryzłem. Niepotrzebnie do wypełnienia użyłem masy papierowej, która po pewnym czasie się skurczyła i miejscami odstaje od deseczek. Kolejnym razem może skorzystam z silikonu lub innych wypełniaczy. Model pierwotnie miał trzymać się tematów września 1939, więc tym samym pomyślałem, że wykonam fikcyjną scenkę w której tytułowy T-26 będzie przekraczał polską granicę 17 września 1939 roku.

Co do wrześniowych tematów, wiem, że na jakiś czas zniknąłem i nic nie wrzucałem, ale jeszcze do początków grudnia coś się pojawi :). Na galerię czeka Pzkpfw III z FTF. Zastanawiam się jeszcze nad budową czegoś wrześniowego, ale nie wiem co tam jeszcze wymyślę. Po projektach z września 1939 ruszam z innymi projektami, związanymi też pewnym konfliktem z początku II wojny światowej, ale o tym już wkrótce :P.

Farby:
-Tamiya XF-58 (baza)
-Tamiya XF-4 (rozjaśnienia)
-Tamiya XF-56 (gąsienice, części metalowe)
-Pactra A18 (lakier błyszczący)
-Tamiya XF-86 (lakier matowy)
-Tamiya XF-85 (elementy układu jezdnego)
-Pactra A1 (kolor ramki podstawki)
-Pactra A47i A26 (kolory słupa granicznego)
-Pactra A51 (rdza na tłumiku)
Tamiya Panel Line Accent Color - Black
Benzyna do zapalniczek firmy Zippo 
Suche pigmenty:
AK Interactive European Earth, Light Dust, Dark Earth














Pozdrawiam serdecznie
ModelistConstructor 

Komentarze