Modelarskie wariacje: Kanon Napoleon 1/18 Smer-Galeria końcowa.

 Witam wszystkich !!!

Na rocznicę rewolucji, niestety BM-21 nie udało mi się zacząć,a to ze względu na jakieś niewielkie choróbsko zatok, które mnie troszeczkę rozłożyło, ale w końcu udało mi się ukończyć model działa z epoki napoleońskiej.
Mimo niewielkiej liczby części (24) ich obróbka zajęła sporo czasu. Nic dziwnego gdyż model był tworzony w latach 80 (według serwisu Scalemates). Duża liczba śladów po wypychaczach, zniechęcała mnie do budowy. Przyznam, że również dość czasochłonne było też malowanie, gdyż poszczególne elementy musiałem malować oddzielnie, a dopiero później złożyć wszystko do "kupy". Mimo wszystko, cieszę się, że model zasilił moją kolekcję, zwłaszcza, że jeszcze nie budowałem nic z epoki podbojów Napoleona, którymi dawniej bardzo intensywnie się interesowałem, a takie "militaria" też są na swój sposób interesujące i mam nadzieję, że na tym jednym modelu nie poprzestanę :). Był to też mój pierwszy model w skali 1/18. Przyznam, że armatka po złożeniu ze względu na rozmiar ciekawie prezentuje się na półce. Dla modelu planowałem zrobić podstawkę, ale niestety muszę poczekać na dostawę różnego rodzaju akcesoriów do dioram, dlatego też prace nad podstawką do Panzera III zostały przeze mnie wstrzymane, ale mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu coś się w tym temacie zmieni :).

Przy budowie modelu wykorzystałem następujące farby i dodatki:

Farby:
-Tamiya XF-9 (elementy drewniane)
-Tamiya XF-56 (elementy metalowe, okucia, obręcze kół)
-Tamiya X-12 (lufa)
-Tamiya XF-9+ pactra A47(suchy pędzel)
-Tamiya 87131 Black Wash









Pozdrawiam serdecznie
ModelistConstructor




Komentarze