Wrzesień 1939: Pzkpfw III Ausf.E 1/72 First to Fight- Galeria końcowa.

 Witam wszystkich !!!

Dzisiaj mam okazję zaprezentować wam kolejnego Pzkpfw III Ausf.E jakiego wykonałem w projekcie Wrzesień 1939. Niestety bez obiecanej podstawki, a no dlatego, że taką przygotuje przy innym projekcie wrześniowym, jaki mam nadzieję niebawem się ukaże (jeżeli śledzicie nowości First to Fight, zapewne domyślicie się co to będzie :P). Innym powodem było to, że podstawka z ramki na zdjęcia była zbyt duża dla tego czołgu, a balsowe deseczki mi się skończyły, więc nic nie mogłem sklecić samodzielnie. Cóż więcej pisać, model z FTF jest świetny, ma kilka mankamentów np. gąsienice, ale fajnie mi się go sklejało. Troszeczkę poćwiczyłem różne efekty Oilbrushami z MIG-a. Aczkolwiek nie chciałem "szaleć" i nie przesadzałem z chemią. Tyle ode mnie, zapraszam do galerii końcowej.

Przy budowie modelu wykorzystałem następujące farby i dodatki:
Farby:
Vallejo  70.869 (kolor bazowy)
-Vallejo 70.870 (rozjaśnienia)
-Tamiya XF-85 (koła)
-Pactra XF-60 (trzonki narzędzi)
-Tamiya XF-86  (lakier matowy)
-Tamiya XF-56 (metalowe części narzędzi oraz lufy działka i karabinu)
- Vallejo Model Air 71042 (obicia)
Tamiya 87131 Panel Line Accent Color Black
Benzyna do zapalniczek firmy Zippo 
Płyny do kalkomanii:
Mr.Mark Setter
Mr.Mark Softer
Sidoluks
Suche pigmenty 












Pozdrawiam serdecznie
ModelistConstructor

Komentarze