Wrzesień 1939: RWD-14 1/72 ZTS Plastyk/Mistercraft-Galeria końcowa.

 Witam serdecznie :)

Dzisiaj chciałbym zaprezentować wam model RWD-14, który udało mi się boleściach skończyć. Przyznam, że jest to jeden z moich gorszych modeli w 2020 roku. Model jest trudny, ale myślę, że mało się do niego przyłożyłem, a to ze względu na różne sprawy prywatne, które w czasie jego budowy mnie spotkały. Na początku skopałem zaliczyłem wpadkę z kolorem wnętrza. Dwa razy model też zaliczył upadek i myślałem, że projekt nie ujrzy światła dziennego. Ale za cenę honoru postanowiłem go dokończyć, nie ważne jaki będzie efekt końcowy tego przedsięwzięcia. Wyszło, średnio i to mocno, myślę, że jest to też wina egzemplarza, który był dość problematyczny. Kolejny problem to kalkomanie, oczywiście te z Mistercrafta rozpadły się w drobny mak, tym samym musiałem kombinować, a że pod skrzydło nie miałem kalek odpowiedniego rozmiaru to tym samym wygląda to jak wygląda. Biały kolor kalkomanii również słabo kryje, no ale cóż, w swoim magazynku mam jeszcze jakąś "Czaplę" więc może w przyszłym roku ten wstyd z siebie zmyję budując lepszy model.

Teraz czas na coś bezstresowego (może coś z IBG?)

Przy budowie modelu wykorzystałem następujące farby i dodatki:

Farby:
-Hataka "Light Polish Khaki" B011 (kolor bazowy)
-Hataka B155 Air Superiority Blue
-Tamiya XF-86 (koła)
-Pactra A18 (lakier błyszczący)
-Pactra A48  (lakier matowy)
-Ołówek 7B (zagłębienia)
Tamiya Panel Line Accent Color - Black
Benzyna do zapalniczek firmy Zippo 
Suche pigmenty AK Interactive European Earth AK042
Płyny do kalkomanii:
Mr.Mark Setter
Mr.Mark Softer









Pozdrawiam serdecznie
ModelistConstructor

Komentarze