Teraz Polska: ISU-122 1/72 Zvezda-Galeria końcowa.

Witam wszystkich !!!

Dzisiejszy wpis będzie krótki, bo i też warsztat nie był bardzo wymagający. Jakiś czas temu prezentowałem wam właśnie tytułowego ISU-122. Po projekcie z Hetzerem, chyba musiałem troszeczkę od modeli odpocząć, ale oczywiście nie na długo, gdyż na warsztat wziąłem sobie właśnie to działo samobieżne z firmy Zvezda. Model jest bardzo dobry, aczkolwiek mogę doczepić się jedynie do gąsienic jakie producent umieścił w tym zestawie. Dwa plastikowe paski, czasami ciężko uformować, zwłaszcza na kołach napędowych. Mimo to model budowało mi się bardzo przyjemnie i z ogólnych efektów jestem bardzo zadowolony. Jako, że Zvezda do zestawu podrzuciła polskie kalkomanie w takim tez malowaniu model wykonałem. Nie wiem na ile zgadza się z rzeczywistością, ale moim zdaniem bardzo fajnie "zgrywa się" z pojazdem.

Przy budowie modelu wykorzystałem następujące farby i dodatki:
Farby:
-Pactra A34 (kolor bazowy)
-Pactra A50
-Pactra A46  (gąsienice)
-Farby olejne firmy Kaibo(rozjaśnienia)
-Tamiya XF-56 (metalowe części narzędzi)
-Pactra A22 (trzonki narzędzi)
-Pactra A51 (tłumik)
-Pactra A18  (lakier błyszczący)
-Pactra A48 (lakier matowy)
-Vallejo Model Air 71042 (obicia)
-Model Master 1790 (reflektor przedni)
-Tamiya Panel Line Accent Color Dark Brown (wash)
-Tamiya Panel Line Accent Color Black(wash)
-Benzyna do zapalniczek
-Suche pigmenty
-Terpentyna balsamiczna








Komentarze