Wrzesień 1939: Pzkpfw II Ausf.C 1/72 First to Fight-Galeria końcowa

Witam wszystkich !!!

Tak jak zapowiadałem już jakiś czas temu na facebooku w projekcie wrześniowym pojawi się kilka modeli związanych z tą tematyką. Po perypetiach związanych z budową "dwójki" w wersji D, troszeczkę się podłamałem i już miałem budowę modelu zarzucić. Mimo to wpadłem na pomysł, że jeżeli wersja D trafi do kosza to zaprezentuję wam model zastępczy w wersji C natomiast drugą dwójkę zaprezentuję za jakiś czas.
Oczywiście przy modelu jeżeli chodzi o montaż żadnych problemów nie miałem. Podobnie jak dwójkę w wersji D i ten model pomalowałem farbami Vallejo. Praktycznie techniki jakie zastosowałem były takie same jak przy pierwszym modelu, więc nie będę o tym się rozpisywał tym samym odsyłam do wpisu z Pzkpfw II Ausf D TUTAJ.
Jeżeli chodzi o pojazdy niemieckie na tą chwilę będzie to już ostatni z "Niemców" z września 1939 roku jaki pojawi się na moim blogu (chyba, że może uda mi się upolować samochód pancerny ADGZ w skali 1/72 lub 1/35 wtedy te plany się zmienią :P). Teraz czas na coś radzieckiego, jakiś czas temu zapowiadałem budowę czołgu T-28 aczkolwiek, jeszcze inny model mam na magazynie oczywiście też w skali 1/72. Pomyślałem, że zrobię szybką ankietę (do końca października pozostało niewiele czasu, a po serii wrześniowej chciałbym skupić się na projekcie związanym z Wojną Zimową oraz chciałbym zbudować coś japońskiego) , jaki model wybierzecie, ten trafi na warsztat, oczywiście będę trzymał się postanowienia i oba modele do końca października (pierwszego tygodnia listopada) zbuduję i zaprezentuję wam w galeriach końcowych. Ale o tym już wkrótce na blogu.
Natomiast teraz zapraszam do galerii modelu :)

Przy budowie modelu wykorzystałem następujące farby i dodatki:
Farby:
Vallejo  70.869 (kolor bazowy)
-Vallejo 70.870 (rozjaśnienia)
-Pactra A46 (koła i uzbrojenie)
-Pactra A105 (trzonki narzędzi)
-Pactra A48  (lakier matowy)
-Tamiya XF-56 (metalowe części narzędzi oraz lufy działka i karabinu)
- Vallejo Model Air 71042 (obicia)
Tamiya 87131 Panel Line Accent Color Black
Benzyna do zapalniczek firmy Zippo 
Płyny do kalkomanii:
Mr.Mark Setter
Mr.Mark Softer
Sidoluks
Suche pigmenty
















Pozdrawiam wszystkich
ModelistConstructor

Komentarze