Wrzesień 1939: Zbudujmy model PZL 37B "Łoś" 1/48 Mirage Konkurs PWM

Witam wszystkich !!!

Jako, że zbliża się do nas wielkimi krokami rocznica 100 lat niepodległości naszego kraju, postanowiłem ruszyć z budową modelu który prezentowałem wam jakiś czas temu na blogu.
Miałem wybrać łosia z zestawu Plastyka jednak od jakiegoś czasu "chodził za mną" jakiś większy projekt.
O "Łosiu" myślałem dość często, więc konkurs na PWM stał się troszkę pretekstem do rozpoczęcia relacji z budowy "Łosia" w skali 1/48. Jakiś czas temu zarzekałem się, że nie będę brał udziału w konkursach, ale pomyślałem, że na taką okazję warto byłoby zbudować coś bardziej okazalszego pod presją czasu. Mam nadzieję, że uda się, doprowadzić warsztat do końca (to jest mój jedyny cel, a nie nagrody), gdyż dawny warsztat z konkursowy na PWM z PZL P.11c w roli głównej nie doszedł do skutku z powodów osobistych niezależnych ode mnie. Oczywiście nie tylko skupię się na budowaniu "Łosia" przewidziałem także inne projekty które się pojawią, w głosowaniu na facebooku wygrywa IS-3 w skali 1/100. Więc prawdopodobnie ten model pojawi się w szybkim warsztacie.
 Ale nie tylko małe modeliki pojawią się na blogu, ponieważ przewiduję rozbudowane warsztaty oraz recenzje. Nie pozostaje nic innego niż wziąć się w obroty i zacząć sklejać.

Podaję również link do relacji na forum PWM: TUTAJ
Link do recenzji PZL 37B "Łoś" 1/48 Mirage TUTAJ

Oczywiście, bez firmy Mirage-Hobby, nie podjąłbym tego warsztatu, gdyż model uzyskałem w ramach współpracy z tą firmą. Zachęcam wszystkich do odwiedzenia sklepu internetowego i zapoznania z bogatą ofertą firmy Mirage-Hobby.




Pozdrawiam serdecznie
ModelistConstructor

Komentarze