Zbudujmy model TKS z nkm 20 mm 1/35 RPM

Witam wszystkich!!!

Chciałem z żalem poinformować że projekt TKS okazał się klapą, a wszystko przez humbrole. Nie wiem dlaczego ale wiedziałem że stanie się coś złego. Otóż tankietka otrzymała kolor bazowy z H93 i kolory kamuflażu H117 i nie z H160 a H183 (widocznie Pan w sklepie modelarskim machnął się i otrzymałem puszeczkę z inną farbą.)

 Tak miała wyglądać tankietka :(

Do pewnego momentu było wszystko w porządku, nagle farba zaczęła odpryskiwać i pękać !!!! Być może to wina farbek, dużo ludzi uważa że jakość humbroli strasznie spadła, nie są to takie same farby jak kiedyś. Możliwe że przyczynił się też do takiego stanu rzeczy rozcieńczalnik wamodu (ma już swoje lata). Zdenerwowany całą sytuacją, postanowiłem projekt zawiesić :( jednak po głębszym zastanowieniu postanowiłem się nie poddawać. Postanowiłem że tankietka otrzyma nowe kolory ale tym razem już z farb akrylowych. Prawdopodobnie tankietkę wykonam w malowaniu niemieckim ;) będzie to takie urozmaicenie, gdyż wszystkie tankietki z serii First to Fight wykonałem w malowaniu polskim.
Szkoda że tak się to wszystko potoczyło, ale w modelarstwie tak jak w życiu, nie zawsze wszystko się udaje, ważne że model będę mógł poprawić i mam nadzieję że już bez żadnych niespodzianek będę mógł go zaprezentować. :)

Pozdrawiam serdecznie
ModelistConstructor

Komentarze