Witam wszystkich !!!

Z powodu awarii mojego sprzętu oraz zamieszaniem spowodowanym świętami Bożego Narodzenia i Sylwestrem przez długi czas na blogu ani na stronie facebookowej nie pojawiały się nowe wpisy, za co bardzo przepraszam. Stronka i blog będą dalej prowadzone dlatego tez nie obawiajcie się że projekt rzuciłem w kąt. Wpisy będą się pojawiać rzadziej ze względu na sprawy zawodowe. Co do nadchodzących projektów na ukończeniu jest TKS z działkiem 20 mm firmy RPM, cały pojazd jest już złożony i czeka go tylko malowanie. Fotki pojawią się jakoś w tym tygodniu.

 
Dziękuję wszystkim którzy "zalajkowali" moją stronkę facebookową, zapraszam również na mojego bloga
Jako że święta Bożego Narodzenia już minęły, chciałbym złożyć chociaż życzenia na Nowy Rok.
Życzę wszystkim czytelnikom aby ten przyszły 2015 rok, był szczęśliwy, obfitował w same sukcesy czy to w życiu rodzinnym czy zawodowym. Modelarzom życzę wytrwałości i budowy coraz piękniejszych i okazalszych modeli.

Serdecznie pozdrawiam
ModelistConstructor


A tak w ramach przeprosin za długą nieobecność fotka czołgu T-34/85 wykonana przez mojego kolegę z Rosji jakiś czas temu :)

Komentarze