Sdkfz 231 1/72 Roden Galeria końcowa ;)

Witam wszystkich !!!

Oto fotki z zakończonej budowy Sdkfz 231 1/72 firmy Roden. Z modelu jestem zadowolony, choć przy wielu elementach spieszyłem się za bardzo (a pośpiech u modelarza to rzecz bardzo zła) mimo wszystko nie jest źle. Jestem zadowolony że posiadam w kolekcji model tego pojazdu gdyż zawsze mi się on podobał. Może kolejny model sdkfz (tak, planuję budowę takiego samego pojazdu w przyszłości) wyjdzie mi lepiej. Model brudzony suchymi pastelami, malowany farbami pactra A107, A33, A17 (trzonki narzędzi) wash z farby revell czarnej matowej (Revell 5).
Jako że budowa modelu została zakończona, pojawi się kolejny warsztat, ale tu sprawię niespodziankę i nie powiem o jaki model chodzi. Zapraszam również do głosowania na model, który chcecie żebym zbudował.

Pozdrawiam serdecznie
ModelistConstructor


Sdkfz 231 na prowizorycznej podstawce (niedokończonej)








Tył pojazdu. Niestety tutaj dałem ciała, zestawowe kalki rozsypały się w rękach :/. Jest to największa bolączka tego zestawu. Kalkomanie są po prostu za delikatne.Jeżeli uda mi się zdobyć kalkomanie do tego modelu,i nakleję je bez przeszkód to zaktualizuję galerię z modelikiem.
                                                        Sdkfz 231 i Pzkpfw I Ausf. A

Komentarze