Zbudujmy model: TKS 1/72 First to Fight - Budowa

Witam wszystkich!!!

Dopiero teraz udało mi się zamieścić fotki z budowy dwóch TKSów. Powodem tego było to że mój aparat wariuje i ostatnio sprawia trochę kłopotów, zawiesza się itp, itd. :)

Budowa tankietek obeszła się bez większych problemów. Gdy składanie tankietki z działkiem 20 mm nie sprawiło żadnych kłopotów, to TKS z karabinem maszynowym miał mniej szczęścia, otóż moje obawy się sprawdziły i kilka części się ułamało (choć starałem się jak najdokładniej i jak najdelikatniej wycinać części z ramki). Otóż uszkodzeniu uległa łopatka i lufa od karabinu.
Jednym z problemów jest to że TKS z karabinem maszynowym miał wygięty kadłub :/ (trafił mi się jakiś trefny egzemplarz ), ale mam nadzieję że nie będzie problemów ze sklejeniem.

Ogólnie pomimo niektórych "incydentów" budowa przeszła sprawnie i nie zajęła dużo czasu ;)

Zapraszam do obejrzenia zdjęć. Modeliki na fotkach są złożone na razie na "sucho" (bez kleju) zastanawiam się nad farbami do malowania, ale o tym poinformuję w najbliższym czasie, myślę że malowaniem zajmę się jutro (o ile dam radę).

Dziękuję za polubienia mojej strony facebookowej mam nadzieję że "lajków" będzie coraz więcej :)

Pozdrawiam serdecznie
ModelistConstructor









Zdjęcie grupowe ;) Jeszcze kilka poprawek i tankietki będą gotowe do malowania.




Komentarze

  1. Powodzenia w prowadzeniu bloga.
    Na dobry początek dodałem link do twojego bloga na moim:
    http://mikromodele.blogspot.com/

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zamieszczenie linka na swoim blogu. :)
      Na razie uczę się prowadzenia bloga, ale postaram się zamieścić odnośnik do waszej stronki :)

      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń

Prześlij komentarz