KTO Rosomak 1/50 WAK - Krótki opis

Witam wszystkich !!!

Dzisiaj robiąc zakupy w sklepie modelarskim w moim mieście natknąłem się na ciekawy model kartonowy. Jest to transporter opancerzony KTO Rosomak w skali 1/50 z wydawnictwa WAK.
Model jest przeznaczony dla młodszych i początkujących modelarzy kartonowych. Zapłaciłem za niego dokładnie 4,50 zł ;)
 Okładka modelu i zdjęcia przedstawiające gotowy model pojazdu. Na okładce znajdziemy również rysunki z szablonami oraz wyjaśnienie oznaczeń.
 Okładka z tyłu. Na niej znajduje się rysunkowa instrukcja (moim zdaniem czytelna) i kilka mniejszych części do wycięcia.

Poniżej zdjęcia przedstawiające arkusze z częściami. Jest ich niewiele. wszystkie części zmieściły się na dwóch stronach.
 Pierwsza strona: Części potrzebne do budowy kadłuba
 Druga strona: Części mniejsze, wieża i koła


Modelik jest moim zdaniem bardzo ciekawy. Zastanawiam się czy zamiast TK-3 z WAK (nad którym zatrzymałem pracę) nie rozpocząć takiej mini relacji z budowy rosomaka. Patrząc na ilość części i stopień trudności, akurat ten modelik nadawałby się do debiutu w modelarstwie kartonowym ;).
Co do tego projektu pojawi się informacja. :D
W sklepie modelarskim zakupiłem też kilka farbek humbrola. Postanowiłem że TKSa w skali 1/35 pomaluję farbami olejnymi. Co z tego wyjdzie zobaczymy. :) Trzymajcie kciuki.
Zdjęcia z relacji budowy TKSa pojawią się wkrótce. Na razie mogę powiedzieć że budowa ruszyła do przodu, ale o tym w innym poście :)

Pozdrawiam serdecznie
ModelistConstructor


Komentarze