W obcej słuzbie: BT-42 1/72 Dragon-Galeria końcowa

 Witam serdecznie :)

Witam, po dłuższej przerwie spowodowanej wieloma czynnikami, ale najważniejsze, że udało wrócić "do gry".

Dzisiaj chciałbym zaprezentować wam model działa samobieżnego BT-42. Ot taki fiński wynalazek stworzony na podwoziu radzieckich czołgów BT i połączenia brytyjskiej haubicy. Konstrukcja dość osobliwa przyznacie :).

Co do modelu Dragona, powiem, że szybko się go klei, ale gąsienice niestety są makabryczne.
Nie za bardzo reagują na kleje cyjanoakrylowe (kleiłem gąski Kropelką i 5 innymi wynalazkami).
Model też nie ma zbyt dużo detali, dla bardziej ambitnych sugeruję wymienić wszystkie uchwyty, ponieważ producent wykonał je w "pełnym" plastiku co niestety razi.

Ogólnie mimo kilku niedociągnięć z mojej strony (troszkę nie jestem zadowolony z bazowego koloru jaki wybrałem) może troszeczkę też przesadziłem z maskowaniem (chciałem wypróbować produkt od Green Stuff-a) z modeliku jestem zadowolony. Czas na kolejne rozgrzebane klamoty na warsztacie, tymczasem zapraszam was do galerii końcowej.

Przy budowie modelu wykorzystałem następujące farby i dodatki:
Farby:
-AK Interactive 0019 Russian Green
-Tamiya XF-85
-Tamiya X-10
Tamiya TS-13 (lakier błyszczący w sprayu)
Tamiya TS-80 (lakier matowy w sprayu)
Tamiya 87131 Panel Line Accent Color Black
Benzyna do zapalniczek firmy Zippo 
Płyny do kalkomanii
Mr.Mark Setter
Mr.Mark Softer
Ammo of MIG Enamel Effect KURSK SOIL
Pigment "Russian earth"
Green Stuff- Tall Shrubbery (maskowanie)









Pozdrawiam
ModelistConstructor

Komentarze